Bersama saya.

Friday, July 25, 2008

Kegemaran Saya-

Salam sejaterah bagi semua!
Rianherd. berbicara disini. (:

Sebagai entry yang pertama, saya akan memulakan dengan 'kegemaran saya.'
Saya pasti akan semua orang ada kegemaran tersendiri untuk mengisi
masa lapang anda bukan? Kegemaran boleh mendatang dalam bermacam-macam segi.
Ada yang sangat unik dan menyeronokan. Yang ada hanya hobi-hobi biasa.

Bagi saya pula, saya gemar membaca. Semasa saya kecil, ibu saya akan membacakan saya buku
pada masa lapangnya. Buku-buku yang dibacakan amat menarik. Kadang-kala,
ibu saya akan membawa saya ke perpustakaan untuk membaca buku. Pada mulanya,
saya tidak bergitu minat dalam membaca buku kerana buku-buku yang saya baca tidak
bergitu menarik malah hanya membosankan. Tetapi semakin besar, saya lebih meyadari pentingnya
membaca buku.

Sudahkah anda menyedari, bertapa pentingnya membaca? (:

Yang Tulus,
Rianherd. [=

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home